Borsós tokány tofuval-vegán, glutén és laktózmentes

Ma ismét egy maradék felhasználós ebédet készítettem, de olyan jól sikerült, hogy meg is osztom egyből a receptjét. Volt otthon tegnapról maradt kukoricás rizsem, így a köretem adott volt. Ehhez ma egy szaftos ragut tudtam volna leginkább elképzelni. Így hát még egy kicsit ebből, még egy kicsit abból módszerrel megszületett végül a mai ebédem a fél üveg borsó konzervből és fél adag tofuból. Íme végül a recept:

Borsós tokány tofuval

  • Adag: 2
  • Nehézség: könnyű
  • Nyomtatás

1 kisebb hagyma, nálam ma csak lila hagyma volt itthon
6 evőkanál konzerv vagy főtt borsó
20 dkg tofu kockára vágva
1,5 kávéskanál fokhagyma por
1,5 kávéskanál só
2 evőkanál sörélesztőpehely
2 dl növényi tej
Sűrítéshez:
1 dl növényi tej
1 evőkanál kukoricakeményítő

A hagymát lepirítottam, majd hozzáadtam az összes hozzávalót és együtt kb. 10 percig főztem kisebb lángon. A végén tejjel elkevert kukoricakeményítővel sűrítettem be. Hozzá mongol káposzta salátát fogyasztottam.

Hozzászólás